fbpx
Matico Educo Travel | Adresa: Ruzveltova 4/2, Beograd.| Telefon: 011/4076437

SHARM DREAMS ex Hilton *****| SHARM EL SHEIKH

Lokacija: Hotel se nalazi u samom centru Namma Bay, 12 km od aerodroma. Od privatne plaže koja je u susednom hotelu Hilton Fayrouz udaljen je oko 400 m, do koje se prelazi ulica, a na raspolaganju je i organizovan prevoz. Ulazak u more je delom peščan a delom preko pontona.
Sobe: Hotel ima 394 sobe, sve imaju kupatilo (tuš/ wc), fen, SAT TV, telefon, klima uređaj, sef, mini bar i balkon ili terasu.
Hotelski sadržaj: Hotel ima glavni restoran, italijanski, libanski i meksički a la carte restoran. Osvežavajuća pića i lagani obroci služe se u nekoliko barova, dok se u lobby baru pored kafe i čaja služi i aromatična shisha. U sastavu hotela je internet centar, prodavnice, menjačnica i servis za pranje i peglanje veša.
Sport i zabava: Hotel ima 9 spoljašnjih bazena, aqua park, spa i fitnes centar, teniske terene, squash, stoni tenis, bilijar i odbojku. Najmlađima su na raspolaganju dečiji klub, bazen i uređeno igralište. Tim animatora zadužen je za zabavu svih gostiju.

Cenovnik: Hilton Dreams *****
Br. noci 10 11 11 10 10 11 11 10 10 11 11 10 10 11 11
Polazak ’25-06 ’28-06 ’05-07 ’09-07 ’16-07 ’19-07 ’26-07 ’30-07 ’06-08 ’09-08 ’16-08 ’20-08 ’27-08 ’30-08 ’06-09
STANDARD ROOM & ALL INCLUSIVE
po osobi u 1/2 sobi 589 629 605 586 616 647 647 612 649 697 697 661 635 650 640
»prvo dete 2-6.99 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270
»prvo dete 7-11.99 270 270 240 240 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270
po osobi u jednokrevetnoj 766 828 807 773 803 853 853 800 858 938 938 879 838 863 846
»prvo dete 2-6.99 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270
»prvo dete 7-11.99 270 270 240 240 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270
»drugo dete 2-6.99 (ako prvo dete je 2-6.99) 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270
»drugo dete 7-11.99 (ako prvo dete je 2-6.99) 270 270 240 240 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270
»drugo dete 7-11.99 (ako prvo dete je 7-11.99) 505 534 509 490 520 545 545 520 549 591 591 562 541 553 545
treca odrasla osoba 528 562 538 523 553 578 578 550 586 628 628 598 572 582 571
                               
Br. noci 10 11 11 10 10 11 11 10 10 11 11 10 10 11 11
Polazak ’25-06 ’28-06 ’05-07 ’09-07 ’16-07 ’19-07 ’26-07 ’30-07 ’06-08 ’09-08 ’16-08 ’20-08 ’27-08 ’30-08 ’06-09
POOL VIEW ROOM & ALL INCLUSIVE
po osobi u 1/2 sobi 640 685 661 638 668 704 704 664 701 754 754 713 687 708 697
»prvo dete 2-6.99 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270
»prvo dete 7-11.99 270 270 240 240 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270
treca odrasla osoba 568 607 583 565 595 624 624 591 629 676 676 641 615 628 617
                               
Br. noci 10 11 11 10 10 11 11 10 10 11 11 10 10 11 11
Polazak ’25-06 ’28-06 ’05-07 ’09-07 ’16-07 ’19-07 ’26-07 ’30-07 ’06-08 ’09-08 ’16-08 ’20-08 ’27-08 ’30-08 ’06-09
DELUXE ROOM & ALL INCLUSIVE
po osobi u 1/2 sobi 691 741 717 690 720 761 761 716 753 812 812 765 739 765 754
»prvo dete 2-6.99 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270
»prvo dete 7-11.99 270 270 240 240 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270 270
treca odrasla osoba 609 651 628 606 636 670 670 633 672 723 723 685 657 674 663

Lokacija: Egipat >Sharm el Shikh

Kategorija hotela:Zvezdice 5:  —Hilton Dreams

Broj soba:394

Telefon:Tel.+20 69 3603040

Poznat i pod nazivom:
Hilton Dreams

PROGRAM PUTOVANJA

standard room, classic room – standardna dvokrevetna soba, family porodična soba, superior, deluxe, premier, suite, junior suite – veća ili bolje opremljena soba od standardne, bungalow – smeštajne jedinice u bungalovima, land/inland view – pogled kopno, garden view, garden room – pogled vrt, mountain view – pogled brdo, resort view – pogled resort, pool view – pogled bazen, side sea view – delimičan ili bočni pogled na more, sea view – pogled more, beach front/direct view – direktan pogled more, bed and breakfast – noćenje sa doručkom, half board – polupansion (doručak/večera), all inclusive, all inclusive plus, ultra all inclusive, all inclusive premium, all inclusive elite – sve uključeno (doručak, ručak, večera, lokalna alkoholna i bezalkoholna pića).

U svim hotelima: doručak/ručak/večera – samoposluživanje/meni (izbor više jela) ili klasično usluživanje.

Dinarski deo aranžmana 1990 RSD, plaćaju odrasli i deca starija od 2 godine (plaćanje u agenciji).

PROGRAM PUTOVANJA:

1.dan Sastanak grupe na aerodromu dva sata pre leta. Čarter let za Šarm el Šeik. Nakon sletanja transfer do hotela. Noćenje.

2 – 10/11. dan Slobodno vreme za individualne aktivnosti, odmor i fakultativne izlete. Noćenje.

11/12. dan Napuštanje soba prema hotelskim pravilima. Slobodno vreme do polaska na aerodrom. Transfer do aerodroma. Let za Beograd.

U cenu aranžmana je uključeno:

– avionski prevoz direktim čarter letom Beograd – Šarm el Šeik – Beograd

– autobuski transferi aerodrom – hotel – aerodrom

– rezervisane i potvrđene usluge u izabranom hotelu

– organizaciju putovanja i usluge predstavnika

U cenu aranžmana nije uključeno:

– aerodromske takse 51.4€ (Beograd 22.4€, Šarm el Šeik 29€), plaćaju se u agenciji uz aranžman.

U slucaju devijacije cene goriva, uvodi se YQ taksa koja će biti naknadno objavljena a čiji je iznos podložan promeni i isključivo zavisi od avio kompanije.

– zdravstveno putno osiguranje

egipatska viza 25$ po pasošu, plaća se po sletanju na aerodrom Šarm el Šeik, pre pasoške kontrole

VAŽNA NAPOMENA:

Egipatska viza, u formi specijalnog pečata, je besplatna za putnike koji ostaju sve vreme boravka u regiji Šarm el Šeika. SAMO putnici koji planiraju duži boravak od 15 dana ili fakultativni izlet u Kairo plaćaju vizu po sletanju u Šarm el Šeik 25 usd (šalter pre pasoške kontrole).

USLOVI PLAĆANJA:

Cene su izražene u Eurima. Plaćanje se vrši u dinarima prema prodajnom kursu za efektivu Banke Intesa na dan plaćanja. Ukoliko aranžman nije plaćen u celosti, ostatak duga se izražava u evrima i plaća prema kursu na dan uplate. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.

1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 15 dana pre polaska.

2. PLATNIM KARTICAMA – Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina .

3. PLAĆANJE NA RATE – bez kamate, kreditnim karticama Komercijalne banke (do 3 mesečnih rata).

4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20. u mesecu. Konkretan dogovor u agenciji.

5. PREKO RAČUNA – uplata na račun Matico Educo Travel-a.

Matico Educo Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude.

OSIGURANJE:

Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Matico Educo Travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 12 000 evra. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.

VIZA I PUTNA DOKUMENTA:

Viza za Egipat za državljane RS je potrebna. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena u sudu ili opštini. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja (minimum 180 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše koji se izdaju sa kraćim periodom važenja. Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze.

NAPOMENA – U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda,…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.

ROK ZA POTVRDU REZERVACIJE JE NAJKASNIJE DVA RADNA DANA OD MOMENTA PRIJAVE I UPLATE AKONTACIJE

U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.

Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane

NAPOMENE:

CENE ZA DECU:

– Dete do 2 god. nema sedište u avionu, u transferu, ni krevet u hotelu.

– Dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte i ima sedište u avionu, u transferu, obroke i ostale hotelske usluge osim sopstvenog kreveta.

  • Dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni.

Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.

HOTELSKI SMEŠTAJ: U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se napuštaju najkasnije do 12:00 h. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu. Svim putnicima koji ne žele dodatnu uslugu obezbeđena je posebna prostorija u kojoj se može odložiti prtljag do polaska. Putnici ne mogu da traže umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, ali se isti može zameniti paketom za ručak. Raspodelu soba vrši isljučivo recepcija hotela. Svi dodatni zahtevi i želje putnika biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i potvrdu. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena.

NAPOMENA: Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu menija, što se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat.

ALL INCLUSIVE – SVE UKLJUČENO – Molimo da se o detaljnom konceptu all inclusive usluge izabranog hotela raspitate u agenciji.

POMOĆNI KREVET: U najvećem broju hotela je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na komfor u sobi.

KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela.

TRANSFERI OD/DO AERODROMA Po dolasku na aerodrom odabrane destinacije, predstavnik agencije Matico Educo Travel će vas sačekati i uputiti na transfer (u autobus, mini bus, taxi) radi prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu.

Vreme povratka iz hotela biće blagovremeno istaknuto u hotelu. Ukoliko ta informacija nije istaknuta, kontaktirajte predstavnika. Molimo da budete na recepciji hotela 15 minuta pre zakazanog vremena. Vratite ključeve (od sobe, sefa) proverite sva putna dokumenta i platite račune.

PREDSTAVNIK AGENCIJE – je obavezan da dočeka i isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po dolasku radi dodatnih informacija, mogućih fakultativnih izleta ili eventualne pomoći (usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno prisustvo).

U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste predstavnika na prvom info sastanku ili telefonom, prvog dana boravka. Molimo da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između Vas i nadležnih organa.

FAKULTATIVNI IZLETI – organizuje lokalna turistička agencija. Prijavljivanje kao i plaćanje izleta se vrši na licu mesta bez odgovornosti organizatora putovanja ili predstavnika agencije za kvalitet i povoljnost cene.

[/dt_sc_tab]
  • Pitanja i odgovori?
  • Imate pitanja? Saznajte odgovore od osoblja i bivših gostiju.

     

    Verification

     
    [/dt_sc_tabs_horizontal]
    Skip to toolbar